Jika video tersendat biarkan loading hingga selesai,lalu play dari awal lagi

Custom Search

Di Tugu Monas - Trio Romansa

| |


Dang tarjalo ahu ito namasaon
Parsirangan na binahenmon tu ahu
Tarsongon namarnipi ahu nang pe somodom
Di namanjalo gokhon jou-jou mi
Naso patut na so uhum ma dibahen ho
Pangarohai mi di ahu dahasian

Dang tarbereng ahu ito parekkel mi
Di nahundul ho dohot sidoli i
Marlojong ahu ito lao manjonohi ho
Naeng manggantihon baoa na dilambung mi
Hape ro natoropi mangelek-elek ahu
Manogu ahu mambaon ahu sian jolo mi

Reff :
Selendang sutra na binoan mi ito
Dohot kabaya na hutuhor i di ho
Dipakke ho ma ito dipesta mi
Pasudahon rohangki

Baju pangoli napinillit mi di ahu
Dohot sipatu nalao sipakkeon hi
Gantunghonon hu namai ditugu monas
Tugu na timbo i

Asa sude pardalan i tahe umboto
Naung muli ho ito
Asa sude pamolus i tahe marnida
Naso saut ahu tu ho


DAFTAR PENYANYI


Masukkan email address anda maka lagu-lagu batak terbaru akan dikirim langsung ke email anda:

Delivered by BatakMedanSumut

Add to Google Reader or HomepageI heart FeedBurner
61522
 
© Copyright 2011. TOP KOLEKSI VIDEO KLIP LAGU BATAK. All rights reserved |TOP KOLEKSI VIDEO KLIP LAGU BATAK is proudly powered by Blogger.com | Template by o-om.com - http://batakmedansumut.blogspot.com/